Huisregels
Het is mijn missie om jou als gast met een warm welkom te ontvangen en tevreden de salon te laten verlaten. Om jouw ervaring zo prettig mogelijk te maken, heb ik jouw hulp ook een beetje nodig! Wederzijds respect en vertrouwen zijn immers essentieel om een goede behandeling te kunnen geven maar ook om deze te kunnen ontvangen. Om deze redenen heb ik een aantal huisregels opgesteld om de planning en ervaring tussen jou en mij zo fijn en vlotjes mogelijk te laten verlopen..
Hygiëne en omgang
- Wees op tijd! Bij voorkeur 5 min voor aanvang. Zo kan iedereen gebruik maken van de tijd die voor hem/haar gereserveerd is.
- Mocht je te laat komen op de afspraak, kan deze tijd helaas van de behandelingsduur af gaan. Dit omdat de gereserveerde tijd speciaal voor jou word vrijgehouden en klanten na jou hier geen last van mogen ervaren. De kosten voor een volledige behandeling worden echter wel berekend.
- Ook in mijn vakgebied is hygiëne ontzettend belangrijk! En werk daarom in mijn salon uitsluitend via de hygiënische richtlijnen.
- Net als dat ik van iedere klant verwacht dat hij/zij met een goede hygiëne naar de salon komt.
- Er zal door mij altijd voor schone handdoeken, gastendoekjes en gesteriliseerde materialen worden gezorgd.
- Ik stel het zeer op prijs als je eerlijk aangeeft wat je van mij verwacht en wat je wel of niet prettig vindt. Dit komt jouw behandeling ten goede zodat ik beter op je wensen en behoeften kan ingaan.
- De lichaamsbehandelingen die ik geef zijn absoluut NIET van erotische aard. Op eventuele directe of indirecte verzoeken zal ik dan ook niet ingaan. Indien de omstandigheden mij daartoe dwingen, zal ik de behandeling voortijdig staken en je verzoeken de salon definitief te verlaten. Uiteraard zal wel de volledige behandelingsprijs in rekening worden gebracht!
Het maken van een afspraak
Mooi met Marlie werkt alleen op afspraak en niet op zon- of feestdagen. Een afspraak maken kan online of telefonisch. Als ik in behandeling ben, kan ik de telefoon helaas niet opnemen. Andersom vind jij dat zelf vast ook prettiger 😉 Gaat het om een afspraak? Boek deze dan heel simpel online! Heb je een andere vraag? Spreek dan even een voicemail in en ik bel je zo snel mogelijk terug.
Wijziging of annuleren van je afspraak
Het kan wel eens voorkomen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een behandeling maar toch niet meer kunt (om welke reden dan ook) komen. In dat geval kun je de afspraak tot 24 uur voorafgaan aan de behandeling kosteloos annuleren.
Of het annuleren kosten met zich meebrengt hangt af van het moment van annuleren en van de frequentie. In geval van ziekte en onvoorziene omstandigheden zal er op maat worden gekeken. Je mag ook altijd een bekende van je blij maken met jouw reservering, geef mij dan tijdig de naam en het telefoonnummer door van deze persoon.
Indien je de afspraak binnen 24 uur verzet of annuleert, stel ik het zeer op prijs dat er even contact met mij word opgenomen. Dit kan telefonisch of via Whatsapp. Overmacht of een afspraak over het hoofd zien kan ons allemaal wel eens een keer overkomen.
Mocht dit vaker voorkomen ben ik genoodzaakt om, als dit de tweede keer of meer is, 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening te brengen.
Mocht je zonder enige afmelding (no show) niet op de afspraak verschijnen, en je bent telefonisch onbereikbaar, ontvang je een no-show melding via email en wordt dit genoteerd. Bij de eerste keer word dan 50% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening gebracht. Mocht dit hierna nog een keer voor komen zal ik 100% van de prijs van de gereserveerde behandeling in rekening brengen.
Je ontvangt dan een bericht en dient het bedrag dan binnen 14 dagen over te maken naar NL16ABNA0872272869 t.n.v Mooi met Marlie.
Betalingen
Behandelingen kunnen worden betaald per bank of contant.
Cadeaubonnen
Cadeaubonnen van Mooi met Marlie hebben een geldigheidsperiode van 1 jaar vanwege de constante wijziging in prijzen op de markt. Op de dag van de behandeling dien je uiteraard de bon mee te nemen. Vergeet je deze, dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Cadeaubon geven? Deze kunnen alleen opgehaald
Klachten of ontevreden?
Ik doe er alles aan om de beste kwaliteit, diensten en producten aan te bieden, maar natuurlijk kan het wel eens voorkomen dat je toch niet helemaal tevreden bent of een klacht hebt. In dat geval stel ik het zeer op prijs als je contact met mij opneemt, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Contra-indicaties bij behandelingen
In het belang van jouw gezondheid en die van mij, behandel ik niet bij:
- Besmettelijke (huid)ziekten
- Koorts
- Open wonden
Indien je vragen en/of twijfels hebt kan je dit vooraf telefonisch of per e-mail even met mij doornemen.
Coronavirus voorzorgmaatregelen
Wat je van mij kan verwachten..
- Ik werk alleen op afspraak.
- In verband met hygiëne geef ik bij ontvangst geen hand.
- Ik werk uitsluitend volgens de RIVM richtlijnen en het hygiëneprotocol voor schoonheidsspecialisten.
- Alle deurklinken worden na iedere klant ontsmet.
Wat ik van jou verwacht..
- Kom alleen naar de salon én alleen wanneer je geen last hebt van klachten.
- Kom graag op tijd! Respecteer de tijd die nodig is om de ruimte te desinfecteren na iedere klant.
- Hang zelf je jas op.
- Was of desinfecteer je handen bij binnenkomst.
Heb jij last van één van deze klachten?
- Neusverkoudheid
- Loopneus
- Niezen
- Keelpijn
- (Lichte) hoest
- Benauwdheidklachten
- Verhoging of koorts (vanaf 38°)
Mocht jij of één van je huisgenoten last hebben van benauwdheidklachten of koorts (vanaf 38°) Neem dan contact met mij op en blijf thuis. Samen zullen we dan een nieuwe afspraak maken. Uiteraard is dit kosteloos!
Privacy
De verwerking van persoonsgegevens geschiedt in overeenstemming met toepasselijke Nederlandse wet- en regelgeving op het gebied van privacy. Jouw gegevens worden alleen gebruikt voor dienstverlening door beautysalon Mooi met Marlie en niet verstrekt aan derden.
Iedereen die gebruik maakt van mijn diensten verklaart akkoord te gaan met de Huisregels c.q. voorwaarden
